Obiektywy do bezlusterkowców (Sirui, Canon, FujiFilm, Samyang, Carl Zeiss, NISI, Irix, Viltrox)
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Samyang AF 35 mm f/1.4 II Sony FE
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja uznanego obiektywu Samyang, w którym udoskonalono sterowanie i silnik AF. Obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania. Zastosowano w nim 2 elementy asferyczne, 2 HR, przełącznik blokady ostrości i konfigurowalny przełącznik.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 24-105 mm f/4-7.1 L IS STM
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersaly obiektyw dający zakres ogniskowych 24-105 mm, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Umożliwia także wykonywanie ujęć zbliżeniowych dzięki maksymalnemu powiększeniu wynoszącemu 0,5x. Za automatyczne ustawianie ostrości odpowiada cichy, precyzyjny i szybki silnik STM. 5-stopniowa stabilizacja obrazu pozwala na fotografowanie i filmowanie z ręki.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Wysokiej jakości obiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów z mocowaniem Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz. Jak każdy z obiektywów serii Batis posiada wyjątkowo szybki i precyzyjny system autofokus. Obiektyw jest wyposażony w bardzo wydajną stabilizację obrazu, która jest jednym z kluczowych elementów dla ogniskowej 135 mm.
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Fujinon XF 100-400 mm f/4.5-5.6 R LM OIS WR to wysoce zaawansowany teleobiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Bardzo długie ogniskowe oraz szybki AF definiują go jako narzędzie idealne do fotografowania dzikiej przyrody czy sportu. Uszczelniana konstrukcja pozwala na używanie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Fujinon XF 16 mm f/1.4 R WR to stałoogniskowy obiektyw szerokokątny o wyjątkowej jasności f/1,4. Dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm. Szeroki kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury czy grupowych zdjęciach ludzi. Dzięki minimalnej odległości ogniskowania wynoszącej tylko 15 cm może być wstępem do makrofotografii. Jest również doskonałym obiektywem do wszystkich sytuacji w których zależy nam na uzyskaniu małej głębi ostrości oraz scen o słabym oświetleniu.
XF 16-55 mm f/2.8 R LM WR to profesjonalny obiektyw typu zoom dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm. Najwyższej jakości optyka, stała jasność, uszczelniana konstrukcja, szybki AF oraz zakres ogniskowych 16-55 mm sprawiają, że model ten jest podstawowym narzędziem pracy wielu zawodowych reporterów, fotografów ślubnych czy podróżników.
Wszechstronny telezoom o uszczelnionej konstrukcji z wydajnym systemem stabilizowania obrazu. Wyróżnia się stosunkowo lekką i kompaktową budową, 2 soczewkami ED i liniowym system AF, gwarantującym cichą, szybką i precyzyjną pracę. Obiektyw ten można także z powodzeniem zastosować w czasie filmowania. Dodatkowo zapewnia maksymalne powiększenie 1:2.
Teleobiektyw typu zoom do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa, sportowa lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw.
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
Zoom, którego jakość optyczna zapewnia obrazy godne obiektywu stałoogniskowego. Oferuje silnik liniowy AF, działający w bezgłośny, precyzyjny i błyskawiczny sposób, a także uszczelnioną, stosunkowo kompaktową konstrukcję. To doskonałe uzupełnienie średnioformatowych aparatów FujiFilm GFX.
Ultrajasny obiektyw portretowy o światłosile f/1.0, który daje niebywałe możliwości w zakresie pracy z głębią ostrości. Doskonały efekt bokeh dopełnia 9-listkowa, kołowa przysłona. Obiektyw wykorzystuje szybki AF, uszczelnioną konstrukcję, powłoki Super EBC czy soczewki asferyczne i 2 soczewki ED.
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Canon M to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Sony E to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.